27 Nisan 2012 Cuma

Dunya Turu (3) - BAHAMAS

5 Eylul 2011

Hayatimda ilk defa gemide uyuyacagim

Bugunun her ani ayri bir deneyim, her ani ayri bir kefis...
Hayatimda ilk defa bir gemide uyuyacagim bu gece. Ege sularindaki tekne gezilerine benzemiyor bu. Bayaa bayaa gemi seyahati...
Bahama Adalari'na... Royal Carabean'in "Majesty of The Seas" adli, 2000 kisilik gemisiyle...

Ogle saatlerinde vardik limana. Taxiden iner inmez, gemiye binmeden bagajini aliyor birileri, daha sonra odaya gonderiliyor.
Ucaga biner gibi, buyuk bir check-in salonu var. Giris yaptiktan sonra manyetik oda kartlarini alip gemiye variyorsun. Iceri alinmadan herkesin fotografi cekiliyor; her giris cikista kontrol edilmek uzere..

Geminin orta kati loby. Disaridan gemiye acilan kapilar orta kattaki lobinin kapilari, ucaklar gibi. Bildigimiz, buyuk, sik otellerin lobilerine benziyor, belki daha sasali hatta...

Gemi seyahati hic yapmamis birinin ilk referansi herhalde Titanic'tir. Aynen oyle cunku. 12 katli bir gemi, icinde odalar, hatta suitler, bir suru farkli restaurant, bar, club, gosteri salonu, spor alanlari, hatta kocaman bir SPA ve fitness center..

Gemideki bu ufak turun ardindan odamiza yerlesiyoruz. Bir gemide bu kadar buyuk ve konforlu bir oda beklemiyordum. Acaip begendim...Mest oldum...

Boyle basladi gun... Gemi limandan yol alirken, Miami sahillerindeki muhtesem villarin ve gozunun alabildigine uzanan South Beach'in gemiden, kusbakisi seyrine dalmis bir sekilde...


Gemi, animationu olan buyuk tatil koylerinden bile daha keyifli. Bir kere her yerde canli muzik var. Havuz basinda, yemek salonunun girisinde, temali cesitli barlarda hep orkestralar var.
Her yerde bir renk, bir animation...

Bunlarla bitmiyor gemi. Bayaa bayaa basketbol sahasi var. Masa tenisi alanlari var. Hatta tirmanmak icin yapay duvar bile var.. Ben guneslenirken, Boris tirmanmis, ben kacirdim.. Kendim tirmanmayi da kacirdim, onun tirmanisini cekmeyi de...

Hayatin kremasi...

Aksam olunca ben de kendimi fitness center'a atiyorum. Atlantik Okyanusu'na nazir, gun batimini izlerken, gemi yeni kesiflere dogru yol alirken yarim saat kosmak, hayatin kremasi benim icin...



Biz bu gece misil misil uyuyacagiz ve uyandigimizda gemimiz Bahamas Adalari'nin baskenti Nassau'ya varmis olacak...

Aklimda Kalanlar, Icimde Kalanlar
Miami'de Son Gun
Majesty of the Seas
Key West / Bahamas
Nassau / Bahamas
Coco Cay / Bahamas
Bahamas Adalari'na Gemi Seyahati
Show off sehir: Miami



Dunya Turu (11) BALI

Dunya Turu (10) HONG KONG

Dunya Turu (9) JAPONYA : Kultur farki diye ben buna derim.

Dunya Turu (8) HAWAII

Dunya Turu (7) LOS ANGELES

Dunya Turu (6) SAN FRANCISCO

Dunya Turu (5) ROAD TRIP ( Grand Canyon, Zion Canyon, Bryce Canyon Monument Valley, Yosemite...)

Dunya Turu (4) LAS VEGAS

Dunya Turu (3) BAHAMAS

Dunya Turu (2) MIAMI

Dunya Turu (1) Balayi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder