7 Mart 2013 Perşembe

Bana masaj yapan kadın bana aşık olsun istiyorum...


Masaj olayi hassas mesele...
 
Herkesin herkese yapacagi masaj ayni degil.
Olamaz...

Bir düşünsenize...

Tanidiginiz veya tanimadiginiz biri gelecek, vucudunuza dokunacak, elleri bütuün bedeninizde gezinecek, sizi gevşetmek, esnetmek, rahatlatmak için en az 1 saat ugrasacak.

Teninizi sevmesi lazim...

Size dokunmayi istemesi lazım. Hatta size zevk vermeyi arzulaması lazım...

Eller... Enerji deposu eller...

Her yarayi saran, her derde deva, dokunustaki o tilsimli buyuye sahip sifali eller...

O ellerin sizi sevmesi lazim...
Lazim ki, size dair ruhunda biriken butun bu duygular vucudunuza aktarilmaya hazir bir enerjiye donussun...

Masaj boyle birsey.

Teknik olarak hareketler degismese de, bana masaj yapan kadin bana dokundugu anda beni sevdigini, sevmedigini, onemsedigini veya onemsemedigini hissediyorum.
Biliyorum.
Açiklamasi yok. Sadece biliyorum. O da biliyor.
O kadar...

Bu yuzden bana masaj yapan kadinin bana asik olmasini, beni sevmesini, beni istemesini istiyorum...

Bu, en çok kimya meselesi.
Aradaki elektrik, uyum, ayni ask gibi, varsa vardir yoksa yoktur meselesi...
Evet.
Ancak hepimiz biliyoruz ki; en ilkel benligimizle hissettigimiz o en guçlu, tutkulu duygular bile uzerinde çalisilmadigi, emek sarfedilmedigi için hayatimizda arti degere donusemiyorlar...

Ben bana masaj yapan kadinin beni sevmesini saglamak istiyorum.

Bali'deki 2 haftalik tatilimiz boyunca, her gun, bazen gunde iki kez, o kadar çok masaj, yuz, vucut bakimi yaptirdim ki, bu bagi bazisiyla kurabildim, bazisiyla kuramadim, ama her seferinde mukemmel deneyimler elde ettim.

Yolu Bali'den geçecek herkese minik bir Spa Guide hazirladim. Buyrun okuyalim.

Adim basi spa salonu olmasina ragmen bazi upscale salonlara mutlaka rezervasyon yaptirmak gerekiyor.
Son masaj randevusunu genelde 20.30 civarinda veriyorlar.

SANTAI SPA (Padma Utara / LEGIAN)

Trip Advisor 10/10 vermis.
Kesinlikle katiliyorum. Siddetle tavsiye ediyorum.

Bir kere çok profesyoneller. Ama içinde ruh ta olan cinsten...
Randevumuzu aldiklari andan, bizi kapidan gonderene kadarki tum sureç çok organize.

Aksam için gunduzden gidip randevu almak ve paketini seçmek gerekiyor.
2 saatlik bir paket için son randevu 19.30'da.
Randevu esnasinda herseyi seçiyoruz, onlar aksam için hazirliyorlar.

Ben Aromatherapy masaj + yuz bakimi paketini seçiyorum.
Aromalari teker teker sunuyorlar, jasmin, amande ne ararsan var.
Yuz bakimi için ben avocadoyu seçiyorum.
Cildim gunesten kurudugu için yagli ve besleyici bir madde olmasi gerekiyormus.
Sevgilim de bir aroma seçiyor, "Frangipane".
Yaninda yuz bakimi yerine Reflexology seçiyor.

Vaktinden erken geliyoruz. Bizi bekliyorlar. Kimsiniz diye sormuyorlar.
Cok fazla insan çalismiyor. Dolayisiyla insani yoran bir hareketlilik, bir ugultu, bir fisildasma yok.

Içeri bir giriyorsunuz, her taraf tertemiz.
Temizlikten parliyor yerler, o biçim.
Hemen yoresel bir çay ikram ediyorlar.

Kizlar inanilmaz pozitif ve çok rahatlatici.
Sakin ve yavas hareket ediyorlar. Hayatin ritmini dusuruyorlar.

Vakit geldiginde bizi içeri aliyorlar.
2 kisi su dolu bir legenin onunde bizi bekliyor.
Once ayaklarimizi yikiyorlar ve daha sonra bizi masajin yapilacagi odaya aliyorlar.

Aromatherapy, diger masajlardan farkli olarak daha enerjik, daha çok gerdirmelerden olusan bir masaj turu.

Diyorum ya hersey çok profesyonel, masajim bittikten sonra ben odadan çikmadan yuz bakimimi yapacak olan kiz içeri giriyor.
Bir degisim oldugunun farkindayim, ancak oyle bir mayismisim ki kafami kaldirip gulumseyeck halim yok.

Rexlexology'nin amaci su:
Vucuttaki herhangi bir aksakligi ayaklarda birlesen noktalara devamli basarak duzeltmek. Ornegin sirt agrilarina direk ayaklardaki eklem yerlerine basarak cozum buluyor. Bir kere basiyor, iki kere basiyor, bir sey olmuyor saniyorsun, ama ayni yere yuz kere ve siddeti arttirarak basarsa bir insan sonunda aci çeker hale geliyorsun.

Sevgilim gibi, hiçbir fiziksel sorunun yokken gidip Reflexology yaptirirsan ertesi gun acidan, agridan yuryemeyecek duruma gelebilirsin.

O yuzden, ne demisler:  "If it works, don't fixe it."

BRIELLA SPA (Warkudara Street / Legian / Seminyak)

Briella'da bir masaj deneyimi herkese tavsiye ederim.
Disaridan gorunusu insani en çok etkileyen salon burasi.
Içeri girer girmez exotic bir muzik insani hemen havaya sokuyor.

Sonra bizi masaj ve body scrub salonuna aliyorlar.
Su body scrub'i kim bulduysa mekani cennet olsun, zira bunu yaptiran herkes kendini bir an olsun cennette saniyor.
2.5 saat suruyor body scrub ve masaj olayi..
Olu derileri uzerinden attiktan sonra insan sahiden yeniden dogmus gibi hissediyor kendini.
Cildi pasparlak, yumusacik...

Masaj teknik olarak çok basarili ama sanki biraz ruhsuz.
Santai'yle kiyasladiginda çalisanlar arasinda bir iletisim eksikligi var.
Mesela bizimle ilgilenen kizlar bizim hem masaj hem body scrub paketi aldigimiz bilmiyorlardi.
Masajdan sonra gevsemis bir haldeyken bizi body scrub için, dusu olan baska bir odaya aldilar.
Halbuki Santai'de biz ayni mekanda kaliyorduk, bakimi yapacak kisiler degisiyordu.

Yine de ust kalite yerlerden birisi olduguna suphe yok.

RAYAHU SPA (Legian / Seminyak)

Buranin specialitesi Shiatsu, Thai masaj ve Reflexology.

Içeri giriyorsunuz, bir apartman dairesi gibi, birseye benzemiyor.
Kizlar gelip ayaklarinizi yikiyor once. Sonra masaj yapilacak yere aliyorlar.
Masaj yerleri perdelerle ayrilmis, dolayisiyla yan taraftaki hareketliligi, fisildasmayi duyabiliyor insan.
Ancak her taraf Shiatsu ve Thai masaj yapmiyor.
Genelde rahatlatici ve daha soft olan Balinese masaj oneriyorlar.
Bulmusken kaçirmayayim diyorum ben de.
Malum Paris'te Shiatsu veya Thai masajin1 saati 100 euro; burda 6.5 Euro.

Shiatsu masajinda butun kaslarimin gerildigini, butun vucudumun esnedigini hissediyorum.
Biraz agresif bir masaj, acitabiliyor.
Hatta masaji yapan kiz bir ara vucudumun ustune çikip yurumeye basladi. Bayaaa sirtimda yurudu yani.

Rahmetli babaannemi andim simdi.
Kuçukken bana devamli "sirtima çik yuru biraz" derdi.
Bizim eski topraklarin bildigi, Shiatsu olup çikmis.

Rayahu'yu Shiatsu ve Thai deneyimleri için tavisye ederim.
Onun disinda, ortamin çok rahatlatici ve sessiz, sakin oldugu soylenemez.

CARLA SPA (Warkudara Street / Legian / Seminyak)

Kirmizi t-shortlu en 15 tane hatunun çalistigi, tam kosedeki bu salonun gozden kaçmasi mumkun degil.

Yalniz burasi kesinlikle masaj veya yuz ve vucut bakimi için gelinecek bir yer degil.
Neden? Cunku devamli ses ve gurultu var.
Burasi manikur, pedikur, ayak masaji ve saç kesimi uzerine.

Yalniz bu kalabalik degisik bir ambians ta olusturmus.
Turkiye'deki mahalle kuaforlerine benziyor.
Herkes çok guluyor, çok sohbet ediyor. Musterilerle sakalasmalar var.
Genel olarak çok firiendly bir ortam var.
Insanlar hakkinda dedikodu da yapiyorlar kendi dillerinde.
Birbirleriyle kavga ediyorlar. Didisip duruyorlar.
Kasadaki kiz devamli birseylere soyleniyor.
Senin isini yapacak kisi 9 kutugune kadar sorular soruyor.
Bazen yorucu oluyor ama buranin ozelligi bu deyip kabulleniyor insan.
Ortam hiç profesyonel degil ama yine de yaptiklari is çok basarili.


BALI'de gunler boyle geçiyor iste.
Bir masajdan digerine...


Sadece ask var...


Dunya Turu (11) BALI

Dunya Turu (10) HONG KONG


Japonya'nin kalbi KYOTO

Lutfen kimse geishalari bana "artist" diye yutturmasin !

NIKKO: Kirmizi çiçekler ve tapinaklar...

Giyotinden geçtim, elime kelepçe takildi, hucreye atildim: THE LOCK UP

HACHIKO: Sadakat ve bagliligin mukemmel simgesi..

Japon kadini neden bu kadar zayif ? Sirrini açikliyorum.

Golden Gai barlarinin kapisinda "yabancilar giremez" yaziyordu...

Elma elma olali boyle satafatli satisa sunulmadi.

Japon kadini yurumeyi bilmiyor.

Sumo gurescilerinin herkesin onunde torenle kesilen at kuyrugu...

Matrix'teki gbi beynime Tokyo'da hareket edebilme yetisi yuklensin istiyorum.

Ben de Japon Kadini olmak istiyorum.

Tokyo buram buram yalnizlik kokuyordu...

Dunya Turu (9) JAPONYA : Kultur farki diye ben buna derim.


Dunya Turu (8) HAWAII

Dunya Turu (7) LOS ANGELES

Dunya Turu (6) SAN FRANCISCO

Dunya Turu (5) ROAD TRIP ( Grand Canyon, Zion Canyon, Bryce Canyon Monument Valley, Yosemite...)

Dunya Turu (4) LAS VEGAS

Dunya Turu (3) BAHAMAS

Dunya Turu (2) MIAMI

Dunya Turu (1) Balayi



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder