28 Temmuz 2013 Pazar

Her yasta doğumgünü çocuğuyum.


Bugun benim doğumgünüm.
Ve her yaşta doğumgünü çocuğuyum...

15'imi de kutladim, 85'imi de kutlayacağım...
Böyleyim ben, hayat doluyum, doğduğum andan beri mutluyum.
Doğumgünü cocuguyum....

Es geçemem, o da her gun gibi bir gun diyemem.
Çünkü değil.
Bugun benim gunum, benim icin yilin en ozel gunu. Bugun 28 temmuz...

Her yil tekrar tekrar yeniden dogarim...
28 temmuzlarda gune bir baska baslarim.
Kanim bile bir baska dolasir bugun benim. Bilirim...
Icim icime sigmaz, bir enerji bombasi olurum, patlar patlar yeniden dolarim, aldigim her yeni dogumgunu kutlamasiyla yeniden patlarim, durulur durulur yeniden patlarim.
Bombayim...

Hiç olmeyecek gibi hissederim....
Zaman içinde ilerlerim. Her yasimi cok severim.
Her sene ogrendiklerimle daha iyi birisi oldugumu hissederim.
Daha olgun degil. Daha agirbasli degil. Daha oturakli hiç degil.
Belki kendisine daha hakim, kendisini daha iyi anlayan, tutkuyla yasayan, hayati her gun daha cazip hale getiren, sevdiklerimin hayatinda da daha bir arti deger yaratan, yasami ertelemeyen birisi...

Dogumgunum bugun benim....
Sansli biriyim.
Hayatta muazzam insanlarla, harika dostluklarla cevriliyim...
Kim bilir kaç kutlama alacagim, kaç defa cosup cosup kendimden tasacagim...
Kac kisinin gonlune kaziliyim asagi yukari bilirim.
Kim muhakkak arayacak, mesaj atacak, beni asla unutmayacak bilirim.
Olmazsa olmazlarim da var benim.
Onlardan ses gelmezse gunu tamamlanmamis sayacagim...
Beklemedigim halde arayip beni sasirtan insanlar da olacak,
Butun gun bekledigim halde aramayip içimi buranlar da...
Kimin dogumgunu tarihimi ezbere bildigini de bilirim,
Kimin telefonuna kayitli oldugum icin beni arayacagini da...
Hepsi paketin icinde. Dogumgunum bugun benim...
Kutladigim her dogumgununu hatirlarim.
Bazilarini daha fazla...
Annecigimin kucukken hazirladigi efsane dogumgunu partilerim.
1 hafta hazirlik, butun arkadaslarim davetli, muzik, dans, limonata, pasta, borek...
30. yasgunum.. Kusadasi'nda, denizin dibinde, kumun uzerinde, gunbatimina karsi, sahane mezelerle donatilmis bir masa, magnum boy sampanya, yalinayak ve mutlu insanlar, biricik kardesim, Unzile'm...
Hayatimda iz birakan bir diger dogumgunum Fantasyland...
Ask ve mesk icinde, cocuklar gibi sen sakrak, bir oyuncaktan digerine atlayarak, bir cubuk uzerine dizilmis sonra erimis cikolataya bandirilmis cilekleri paylasarak, her anin tadina vararak, cok eglenerek, ve hediyemi bana ozel hazirlanmis bir define avi seklinde arayarak...

Bir kitap okudum: "Kendi Kutup Yildizini Bul"
Kitapta bir yerde soyle diyor:
Her gun iki kisiyi mutlu edin.
Insanlarin gozunun icine bakarak konusun.
Dogumgunu tarihini ezbere bildiginiz birileri olsun.
Haydi soyleyin, siz kaç kisinin dogumgunu tarihini ezbere biliyorsunuz?
Ben mesela...
5 nisani, o takmaz, ben takarim...
2 araligin her anini bizzat kendim hazirlarim...
15 temmuzu, neden bir kere bile beraber kutlayamadik diye sorarim...
4 Agustos'ta "iyi ki dogdun" un her harfini her hucremde yasarim...
5 Agustos'ta, onu dusunur, durup durup aglarim...
14 agustos'u, o bildigimi bilmez, ben onu mutlaka anarim.
21 nisan'i bilirim, 4 subat'i, 25 ocak'i, 9 aralik'i bilirim...
Daha bilirim de bilirim...

Bugun benim dogumgunum.
Bu sene Las Vegas'tayim.
Her ani aksiyon dolu bir filmin basrol oyuncusuyum. Hiç bitmesin, film agir çekimde ilerlesin...

Sampanya elbette olacak.
Dunyaca unlu Cirque de Soleil'in gosterisi olacak.

"Mutlu olmak" hayatin verebilecegi en guzel hediye.
Bundan nasibimi fazla fazla aldigim için her gun minnettarim.
28 temmuzlarda biraz daha fazla...

Dedim ya,
Doğumgunu çocuğuyum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder