6 Mayıs 2012 Pazar

Miami'de Son Gun

9 Eylul 2011

Gemiden ayrilma vakti geldi... Tekrar Miami'deyiz...

Dun aksamki enteresan yemekten bahsetmek istiyorum. Sevgilim bahsetmemi istemiyor ama dusundum bu benim de hayatimin bir parcasi, ve bahsetmeyi seciyorum.

Evvelsi gun tuhaf bir ciftle yan masalarda yemek yedik. Biz yemek yiyip sohbet ederken devamli bize bakiyorlardi. Tabi biz çifte kumrular gibi oyle guzel sohbet ediyoruz ki, bir de Fransizca romantik gelmis olmali bunlara. Son derece abartili dis gorunuse sahip bu ciftle ertesi gun geminin guvertesinde karsilasiyoruz...

Kadin Kore'li. Gogusleri yapili, hatta kafam kadar diyebilirim, poposunda tanga bir bikini (guzel duranlari da biliyorum ama bundaki cok avam).
Adam asker, yapili bir vucut ama surattan aptallik akiyor, o gillerden...
Neyse..

Ogleden sonra bu kadin yanimiza gelip benimle Paris hakkinda sohbet etmeye basliyor, sonra da aksam icin programiniz nedir diye soruyor. Yemekten sonra bizimle barda birseyler icmek ve bizi ve Paris'i tanimak istiyorlarmis...

Yahu bunlar Paris'te bedavaya kalacak yer ariyorlar... Tamam, bu kadar ugrasmaniza gerek yok agirlariz sizi diyorum içimden. Ama aksam yemegini beraber yeme konusunda sozlesiyoruz yine de.

Yemek son derece guzel bir sohbetle basliyor. Biz kadinla gayet kadinsal meselerden konusuyoruz, hatta bir ara birbirimize yemek tarifi bile veriyoruz...
Derken yan tarafta sevgilimle, bu Amerikali angut askerin sohbetine kulak kabartiyorum, biraz gergin bir ortam var hissediyorum ama anlam veremiyorum.
Derken en son sevgilimi soyle birsey derken duyuyorum: "Bu aksam boyle birsey asla olmayacak ama dilerseniz beraber yemek yemege devam edebiliriz."

Bunun uzerine bu ikisi bir hisimla masadan kalkip gidiyor. Arkalarina bile bakmiyor.

Ben de "aaaa niye gitti bunlar ne guzel sohbet ediyorduk" derken, sevgilim, "hâlâ anlamadin mi? amaclari bu aksam bizimle sevismekmis. 4'umuz yani. Bizi gorup cok begenmisler. Bunu baska yerlerde baska ciftlerle de yapmislar. (yari) Fransiz bir cift onlara cok sexy gelmis ve ondan bize yaklasmislar"....

Anaaaaaa, yok valla hic aklimin ucundan geçmedi boyle birsey...
Saf miyim neyim?

Valla hic anlamadim, ben kesin Paris seyahatleri icin yol yapiyorlar zannettim...
Amaaan hayatta hersey deneyim degil mi? Ilk defa bir cift olarak birileri bizi tavlamaya calisiyor... ikimiz olarak...
Beraber guzel bir enerjimiz var demek ki...

Miami University - Calle Ocho - Little Havana

Biz Miami Beach'te kaliyoruz, Miami ayri bir sehir.
Bu sabah kalktik, belediye otobusune bindik ve Miami'yi kesfe ciktik.
Ama... Hicbir sey yok ki burda...
Calle Ocho ve Little Havana'yi, turist rehberimizden okumustuk. Cubalilarin revolution'dan sonra gelip yerlestikleri bir bolge olarak ilgimizi cekmisti.
Gittik, gorduk... Bombos...
Ilgimizi ceken tek sey otobuslerin on koltugunda "Dedicated to honors of Rosa Parks" yaziyor olmasiydi.
Rosa Parks, otobuslerin on koltuguna zencilerin oturmasinin yasak oldugu donemde, buna karsi cikan ve gidip on koltuga oturan ilk kadin zenci olmus.
Onun onuruna on koltuklarda boyle yaziyor...

Sonra atlayip ODTU'den arkadasim Ozum'un doktora yaptigi Miami University'e gittik.
Palmiyeler'le bezenmis, sahane bir kampus... ODTU'ye benziyor, yollari, yesil alanlari...
Kendimi evimde hissettim, okul yillarimi animsadim...
Kendimi ogrenci gibi hissettim... Ne guzeldi ODTU yillari..
Olimpik tarzda bir havuzlari vardi. Onun yaninda bir cafe'de ogle yemegi yedik. Water polo oynayan veya guneslenen ogrencileri gorduk. Yahu insan Miami University'de egitim yapmayi neden secer ki?
Bence her daim tatil yapmak icin...


Aklimda Kalanlar, Icimde Kalanlar 

Miami'de Son Gun

Majesty of the Seas

Key West / Bahamas

Coco Cay / Bahamas

Bahamas Adalari'na Gemi Seyahati

Show off sehir: Miami


JAPONYA : Kultur farki diye ben buna derim.

Dunya Turu (8) HAWAII

Dunya Turu (7) LOS ANGELES

Dunya Turu (6) SAN FRANCISCO

Dunya Turu (5) ROAD TRIP ( Grand Canyon, Zion Canyon, Bryce Canyon Monument Valley, Yosemite...)

Dunya Turu (4) LAS VEGAS

Dunya Turu (3) BAHAMAS

Dunya Turu (2) MIAMI

Dunya Turu (1) Balayi

2 yorum:

  1. Gecmis olsun ucuz atlatmissiniz!

    YanıtlaSil
  2. Oyle oldu valla, ben anlamamisim bile, ben hâlâ laylaylom cok guzel Fransiz yemekleri yaparim, saraplari bilirim modundaydim:)

    YanıtlaSil