22 Kasım 2009 Pazar

Tony Hawk Show

TONY HAWK... Legendary skater...
Sadece o mu?
Andy McDonald, Sergie Ventura, Sandro Diaz... hepsi efsanevî...

Dun aksam Paris'te Grand Palais'nin onunde binlerce insan sadece bu gosteriyi izleyebilmek icin 2 saat disarida bekledik. Hani bi Tony Hawk, bizim dilde dedikleri gibi kaykayiyla nasil bu kadar taninmis olabilir anlayamamistim.

Eh sonra anladim:) Bir kere adam olayi extreme spor'lardan cikartip business'a dokmus. Video oyunlari tasarlamis. Durum boyle olunca herkes biliyor, taniyor.

Tony Hawk Show'dan once DJ Live Tha Trickaz esliginde techno muzigiyle isinma turlari attik. Normalde tecno muzigi sevmedigimi sanirdim. Demek ki sevdiren olmamis:) 1 saat boyunca Vietnam'li cok yetenekli bu DJ'lerin performansini dinlerken kendimden gectim. Cok begendim. Eve doner donmez internetten calismalarini indirdim dinledim. Yine de evde kendi kendime havaya giremedim. Kendilerini bulup gidip olay yerinde dinleyecegim.

Gelelim Tony Hawk show'a.. Insanoglu neler neler yapmaya musait, wow, diye hayret ve hayranlikla izliyorsunuz gosteriyi. Hani boyle iki tarafi cukur bir boslugun ortasinda taklalar atarak yaptiklari cambazliklardan bahsediyorum.
Asagidaki videoda goreceginiz gibi...




Ancak asil agzimi acik birakan: Tony Hawk ve Andy Macdonald'in ikili showu (ozellikle Tony'nin Andy'nin uzerinde ucarak yer degistirmesi ve And'nin kaykay degistirme hareketi) ve Brezilyali skater Sandro Diaz'in nerdeyse sifir hatayla sergiledigi inanilmaz figurleri oldu..

Tony Hawk'in buldugu ve ilk 1999'da basardigi, dunyada sadece 4 skater'in basarabildigi 900°... Yani havada iki bucuk tur. Izlerken bile gercekte yapilabilecegine inanamiyor insan...

Sahane bir gece idi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder