28 Ekim 2010 Perşembe

Bir boxe'um eksikti onu da yaptim...

Evet sportif olmanin burnu buyuk tavri bu olmali.
Herseyi yapabileceginizi saniyorsunuz, hani boyle yuksek atlama mi onu da yaparim, Hirvat Blanca kadar olmasa da atlarim ben de falan diyebileceginizi saniyorsunuz.
Iste yine ben boyle ne kadar hizli cevik sportif oldugumla ovundugum bir gecede Ukraynali bir boxe antrenoruyle tanistim. Burda iki yakin arkadasimin hocasi. Beni de boxa davet ettiler. Dedim yaparim nolcak hizli olmak degil mi boxe biz oyle gorduk Rocky filmlerinde.
Sonra François dedi dis korumalik alsan iyi olur. !!! Bir dakka simdi, nasil yani harbi harbi boxe mu yapicaz? Yani bayaa bayaa birbirimizin suratina vurucaz yani? Valla oyle.
Giydim boxe eldivenlerini basladik yumruklari tekmeleri savurmaya, ciddi soyluyorum.
Bir cocukla boxe yaptim, o da onceden kungfu yapmis, bana diyor ki cenemi hedef alarak vur bana. Yahu dedim, aksam evime gidip bugun bir Fransiz'in agzini burnunu kirdim diyerek uyumak istemiyorum..

Keyifli miydi? Keyifli olabilirdi ama pedogojik formasyon eksikligi oldugu icin yani hareketlerin teknik olarak nasil yapilmasi gerektiginin gosterilmesi eksik oldugu icin boyle sokakta kavga eden insanlar topluluguymusuz gibi bir goruntu vardi. Benim haricimde 3 tane de kiz vardi hatta 2'si gayet guzel, cici bici hatunlar. Yani tabi her insan beyninin ve ruhunun isleyisi farkli ama bazen mesela bu ornekte oldugu gibi bir kadini boxe yapma istegine iten dusunme ve hissetme biciminin ne oldugunu cok merak ediyorum.

Kissadan hisse boxe'u da tatmis oldum, dansa benziyor, bir ritmin var ve o ritmi takip etmek gerekiyor, hizli olmak gerekiyor ve en onemlisi atakla defansi ayni anda yapabilmeyi reflex edinmek gerekiyor. Bir daha donecek miyim bilmiyorum, hayatta kesfedilecek daha o kadar cok sey var ki....
Ama belki bir kere daha denerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder