20 Ekim 2013 Pazar

Maksat dostlar alisveriste gorsun.

Beni kategorize etme. Benle oynama.
Yaftayi yapistirip bana isim koyma...

Birkaç gundur aklimda bu sarki var. Nedeni de var. Anlatayim efendim...

Biliyorsunuz, dunya turundan dondugumden beri duzenli olarak yazdigim bir blogum var.

Cocuklugumun kalin kalin gunlukleri, kocaman kocaman ajandalarda kutu kutu saklanan, aklima dustugu anda yazilip dosyalarda kagit kagit barinan, hayatin bana dokunan her seyine dair yazilmis yazilari, denemeleri, makaleleri, herseyi herseyi....

Bugun bunun adi olmus blog...

Daha çok kisiye ulasir olmus yazdiklarim, daha çok kisiye dokunur olmus, tanidigim, tanimadigim herkesle kaynasir, yazdiklarim beni asip beni okuyucuyla kaynastirir olmus... Bana yeni ufuklar kazandirir, yeni insanlarla yeni seyler paylastirir olmus...

Oznesi degil nesnesi oldugum bloglar da var.
Okurken buyuk haz aldigim, kendimden geçtigim, bilgi, gozlem ve tecrube comerti, sunumda sinir tanimayan harika yazilara imza atan takipte oldugum bir suru blogun nesnesi olarak ta her gun daha çok zenginlesiyorum...

Derken, geçen hafta bir de baktim yakinda Hurriyet Bumerang blog odulleri veriliyormus...
Bir bakayim dedim, hangi kategoriler var.
En ozgun blog, en gezgin blog, en hayata dair blog, en yaratici blog, en tutkulu blog...
(ahhhh tutkulu evet tutku...) kategorileri olsaydi, bu kategorilere basvuru yapmak isterdim.

Olmayinca belirlenmis blog kategorilerinin açiklamalarina baktim, kendime bir yer aradim.
En uygunu hangisi çikti: En Caliskan Blog

En çaliskan blog ne demek yahu?

Burcu Esmersoy'un bir roportajinda okudugum bir açiklamasi vardi; çok gulmustum.
Bilmem kaç senesinde yurt disinda Turkiye'yi temsilen gittigi bir guzellik yarismasinda "Dostluk Guzeli" seçilmis. Kendisi aynen soyle diyor:

"Dostluk Guzeli" ne demektir biliyor musunuz?
Bu kiz guzel degil ama sirin...

Iste bu En Caliskan Blog unvani bana Burcu Esmersoy'un bu tespitini hatirlatiyor.
Yani benim için bu kategori suna benziyor; gerçi pek yazamiyorsunuz ama iste çalisip çabalayip ortaya bir takim yazilar çikartmis, bir blog olusturmusunuz. O zaman size en çaliskan blog diyelim.

Kategoriler sinirli oldugundan, bir kutuya da girmek gerektiginden, En Caliskan Blog kategorisinden basvurumuzu yaptik efendim, buyrun bu da baglantisi.
Ne demisler: Oya inanma, oysuz da kalma.

Oy vermek için:

En Caliskan Blog Adayi

Birseyler uretiyorsunuz, ve bunu surekli yapiyorsunuz.
Okuyucu çok soyut bir kavram. Sizi kim okuyor, ne kadar okuyor, ne kadar begeniyor tam bilmiyorsunuz. Siz birseyler soyluyorsunuz, bir takim kafalara giriyorsunuz ama nerelere sizdiginizi tam bilmiyorsunuz.

"Seni okurken yazin hiç bitmesin istiyorum." diyerek beni ihya eden, yazilarimi duzenli olarak takip eden okuyucularimin niteliginden de niceliginden de memnunum ben, ve herkese çok tesekkur ederim.

Beni sadece kendi arkadaslarim okusa yeter diye çiktim ben yola...
Yaziyorum ve her zaman da yazacagim, çunku, sadece, iyi geliyor yazmak.
Iyi geliyor...

Bu blog yarismasi da nereden mi çikti?

Maksat dostlar alisveriste gorsun...


3 yorum:

  1. En Caliskan Blog odulunu biz sana kesin veririz Dilaracim.. Gezmeden gormeden bir cok yeri senin kaleminden birebir yasadik.. Ben sahsen sayende bir gun Afrodit olup Rodosta denize girdim, bir gun Cleopatra olup Nilde seyru sefer eyledim.. Yazmak sana iyi gelirken bizede can oluyor.. Devamini surekli beklemedeyiz..

    YanıtlaSil
  2. Iste kazanmak budur: Insanin gonlunu kazanmak... Hepimiz ayni trene binelim, gezelim, gorelim, yasayalim, paylasalim....

    YanıtlaSil
  3. Yesim cok dogru soylemis senin kaleminle geziyoruz.. Benim de sansima ciplaklar plajinda ciplak denize girme dustu :)

    YanıtlaSil