2 Ağustos 2012 Perşembe

PASTASARIM / Marmaris

PASTASARIM / Marmaris

20 yillik çocukluk arkadasim benim Kamile...
Biz kucukken boyle mailler mi vardi? Yoktu tabi...
Biz haftada bir mektuplasirdik onunla, bazen iki, hic aksamazdi.
Antalya-Izmir arasi yillarca o mektuplar gider gelirdi.
Neler neler paylasirdik...
2 genc kizin kabugunu kirmaya çalisan dunyasi o kagit parcalarinda gizli... Hala Izmir'de kutu kutu sakliyorum bir yerlerde...
Belki bir gun açar okurum, kim bilir...


Neden Kamile'yi anlattim?
Cunku o da bir sehre, bir meslege sigamayan kadinlardan...
Hayatin herhangi bir noktasinda, ben bunu yapmak istiyorum deyip, el atip, cok ta guzel basaranlardan...
Antalya'dan Istanbul'a tasindi.
Meslegini birakip ben pasta yapmak istiyorum dedi.
Kurslara gitti, zaten yetenekli ve yaraticiydi, kendisini daha da gelistirdi...

Derken, gecmis yillardan da cok iyi tanidigi ve 2009'da kizini dogurmak icin gittigi Marmaris'e tamamen yerlesti. Orali oldu...
Ciddiye aldigi pasta islerini ilerletti. Kermeslere katildi.
Veeeee... PASTASARIM'i açti.
Marmaris merkezde, Marina'nin arkasinda.

Dilerseniz, gidip, her gun kendi elleriyle yaptigi nefis Brawnie'lerden, kurabiyelerden, tiramisulardan, sekerlerden, reçellerden alabilirsiniz.
Dilerseniz bunlari yapmayi ogrettigi mutfak atolyelerine katilabilirsiniz.


Ammaaaaa yine de pasta da pasta....
Yakinlarda bir dogumgunu veya yildonumu kutlamaniz varsa Pastasarim burda.
Kamile'nin esas usta oldugu alan kisiye ozel, temali mi temali pastalar....
Uzeri Lunapark gibi renkli, oyuncakli, eglenceli...
Insan yemeye kiyamaz.
Fiati da acaip uygun. Kisi sayisina gore, pastanin buyuklugune, arzu edilen tefarruata gore degisiyor tabi. Ancak surekli aldigi pasta siparisleri 60 ila 100 YTL arasinda oynuyor.
Sevdiginiz birini sasirtmak, havalara ucurtmak bu kadar kolay!!!

Mukemmel degil mi?



Ben mesela 3 Eylul'deki annemin 60. dogumgunu pastasinin siparisini simdiden verdim.
Annemin, onceki hayatinda, ayni yil 4 grand chelem kazanan bir tenisçi oldugunu bize dusundurten tenis maçlarina olan ilgisi ve meraki uzerine olacak pastamiz...
Temayi Kamile'yle beraber seçtik.
Insani hiç yonlendirmeden, gerçekten sizi neyin mutlu edecegini anlamaya yonelik, nokta atisi harika sorular soruyor.
Ve tamam diyor. O kafasinda pastayi çoktan yapmis oluyor...


Evet sadece pasta degil...
Mutlulugun yenen birseye donusmus hali...



2 yorum:

  1. Çok güzel yazmışsın arkadaşım, bu yazıyı bana özelleştirdiğin için ve harika paylaşımlarımız için teşekkürler ediyorum sana. Öptüm kocaman :)

    YanıtlaSil
  2. Arkadasim, ben ne hissediyorsam, sen ne hak ediyorsan onu yazdim. Eksigi var, fazlasi yok.

    YanıtlaSil